25261500 mml@add-wise.dk

For et par måneder siden traf Mathias Ravn-Nielsen beslutningen om at blive selvstændig marketingressource inden for sit speciale for online marketing. Lige efter nytår gik han i luften med en aftale om et fast samarbejde med bl.a. Vojens Speedway Center i baglommen – og nu er online marketing-eksperten og projektlederen Mathias Ravn-Nielsen blevet en del af fællesskabet under marketinghuset Add-Wise i Haderslev. Det er dermed noget af en rejse, den 28-årige familiefar med opvækst i Kolding og rødder i det sønderjyske har taget på rekordtid.

Grundlæggeren af Add-Wise, Michael Møller, rakte ud til nystartede Mathias, da marketingbureauet netop manglede den kompetenceprofil, Mind of Marketing har. En god snak resulterede i et par fælles prøveopgaver, og konklusionen var herefter soleklar: her er basis for et partnerskab med perspektiv.

Mathias Ravn-Nielsen ny online ekspert hos Add-Wise

”Add-Wise-teamet kan nogle unikke ting, jeg ikke kan, og jeg kan noget, som de kan profitere af. Så et samarbejde giver i den grad mening for at stå stærkere over for vores respektive kunder. Konceptet har allerede bevist sig over for flere kunder, hvor vi kan spille hinanden gode til fordel for kundernes marketingindsats og resultater. Vi kan sparre fagligt på et meget højt niveau, og det får vores fælles kunder stor glæde ud af,” siger en fornøjet Mathias Ravn-Nielsen.

 Derfor er bordet i Vojens Speedway nu suppleret med et bord hos Add-Wise. Tiden deles imellem de to virksomheder efter behov og aktuelle projekter.

”Vi er superglade for at have Mathias med på holdet. Han kommer til at stå styrket som ny-selvstændig med et helt hold i ryggen, han ellers ikke ville kunne mobilisere. Og han kan nogle ting, som kan blive en grundsten i vores ”marketing som deleøkonomi”-koncept, nemlig at eksekvere på online marketing-strategier, vi udarbejder sammen med vore kunder,” forklarer Michael Møller.

Det er ikke blot Mathias’ kompetencer inden for med online marketing, som Add-Wise-huset ser frem til at drage fordel af: ”Mathias har erfaring til også at kunne projektlede hele kundeprojekter, hvor han kan trække på Add-Wise-teamet til de respektive opgaveløsninger inden for eksempelvis strategi, tekst, PR/kommunikation, koncept og grafiske løsninger,” siger Michael Møller, der også noterer sig, at Mathias er stærk i forskellige CMS-systemer – især WordPress, som er et uundværligt redskab i digital marketing.

 Marketing som deleøkonomi er et koncept, hvor specialistvirksomheder arbejder tæt og tillidsfuldt sammen for at betjene kunder fra især SMV-segmentet. Sådan skaber det samlede team en bedre platform og bedre løsninger, så kunden får en one-stop-shopping model. Add-Wise-modellen sikrer, at man altid har de bedste kompetencer i spil på alle områder. Det giver det mest effektive resultat af en kundes markedsføringsbudget og den bedste eksekvering af strategi-understøttende marketingtiltag.

Læs mere om Mathias Ravn-Nielsen på www.mindofmarketing.dk eller Add-Wise på www.add-wise.dk