//case
BT Ost
Kernefortælling
Ny grafisk identitet
Hjemmeside
Marketing strategi
Beklædning
PR & Video
SoMe
Story telling
BT Ost består af to salgsvogne, som dagligt er på markeder forskellige, faste steder i primært det østlige Jylland.
Profilen skulle skærpes og adskilles fra mejeri-delen (Lindved Mejeri).
BT Ost er fuldt dedikeret til osteriet og har kompetencer, som fylder langt mere end hullerne i osten. Og det skal den nye identitet udtrykke.
BT Ost’s ejer Bent Roskvist er dedikeret til sit erhverv helt ud det sædvanlige.
den dedikerede ostemand
Det handler om ost, men det handler også om personerne i bilerne anført af ejer Bent Roskvist.
De brænder for ost og mejeriprodukter – og de ved en frygtelig masse om det.
Det profiterer deres mange kunder af. Og den historie skal formidles.
Projektet blev til med støtte fra Projekt “Spirende Fødevareoplevelser”. Kontakten mellem Add-Wise og ostemand Bent Roskvist blev formidlet af Erhvervshus Syddanmark.
Ny profil
Beklædning der oser af kvalitet
Ny profil beklædning til sælgere i vognene. Et nordisk stilrent udtryk der oser af kvalitet.
BT Ost forventer at have hele konceptet implementeret i løbet af 2021.