25261500 mml@add-wise.dk

//case
BT Ost

 

Kernefortælling

Ny grafisk identitet

Hjemmeside

Marketing strategi

Beklædning

PR & Video

SoMe

Story telling

BT Ost består af to salgsvogne, som dagligt er på markeder forskellige, faste steder i primært det østlige Jylland. 
Profilen skulle skærpes og adskilles fra mejeri-delen (Lindved Mejeri). 

BT Ost er fuldt dedikeret til osteriet og har kompetencer, som fylder langt mere end hullerne i osten. Og det skal den nye identitet udtrykke.

BT Ost’s ejer Bent Roskvist er  dedikeret til sit erhverv helt ud det sædvanlige.

den dedikerede ostemand

 

Det handler om ost, men det handler også om personerne i bilerne anført af ejer Bent Roskvist.
De brænder for ost og mejeriprodukter – og de ved en frygtelig masse om det.

Det profiterer deres mange kunder af. Og den historie skal formidles.

Projektet blev til med støtte fra Projekt “Spirende Fødevareoplevelser”. Kontakten mellem Add-Wise og ostemand Bent Roskvist blev formidlet af Erhvervshus Syddanmark.

 

At skabe en ny profil for de hæderkronede ostebiler, har været en stor fornøjelse. Virksomheden har så mange gode historier at fortælle. Opgaven bliver at følge kontinuerligt op på tingene. Følgerskaren og kunderne er meget trofaste.

Michael møller, add-wiser

Ny profil

Beklædning der oser af kvalitet

Ny profil beklædning til sælgere i vognene. Et nordisk stilrent udtryk der oser af kvalitet.

BT Ost forventer at have hele konceptet implementeret i løbet af 2021.

michael møller

ADD-WISER