//case
BT Ost
Kernefortælling
Ny grafisk identitet
Hjemmeside
Marketing strategi
Beklædning
PR & Video
SoMe
![addwise nytårshilsen15](https://add-wise.dk/wp-content/uploads/2021/03/addwise-nytaarshilsen15.png)
![BT_ost_some_web](https://add-wise.dk/wp-content/uploads/2021/03/BT_ost_some_web.png)
Story telling
BT Ost består af to salgsvogne, som dagligt er på markeder forskellige, faste steder i primært det østlige Jylland.
Profilen skulle skærpes og adskilles fra mejeri-delen (Lindved Mejeri).
BT Ost er fuldt dedikeret til osteriet og har kompetencer, som fylder langt mere end hullerne i osten. Og det skal den nye identitet udtrykke.
![BT OST _P7554](https://add-wise.dk/wp-content/uploads/2021/03/BT-OST-_P7554.png)
BT Ost’s ejer Bent Roskvist er dedikeret til sit erhverv helt ud det sædvanlige.
den dedikerede ostemand
Det handler om ost, men det handler også om personerne i bilerne anført af ejer Bent Roskvist.
De brænder for ost og mejeriprodukter – og de ved en frygtelig masse om det.
Det profiterer deres mange kunder af. Og den historie skal formidles.
Projektet blev til med støtte fra Projekt “Spirende Fødevareoplevelser”. Kontakten mellem Add-Wise og ostemand Bent Roskvist blev formidlet af Erhvervshus Syddanmark.
![Røgeost](https://add-wise.dk/wp-content/uploads/2021/03/Roegeost-1024x768.jpg)
Ny profil
Beklædning der oser af kvalitet
Ny profil beklædning til sælgere i vognene. Et nordisk stilrent udtryk der oser af kvalitet.
![BT OST pose](https://add-wise.dk/wp-content/uploads/2021/03/BT-OST-pose.png)
![BT OST forklæder](https://add-wise.dk/wp-content/uploads/2021/03/BT-OST-forklaeder.png)
BT Ost forventer at have hele konceptet implementeret i løbet af 2021.