25261500 mml@add-wise.dk

//case
Aarø

bryg

 

Genforeningshistorien

Grafisk identitet til kampagnen

Emballage design

PR 

Sparring på SoMe

Forslag til profilbeklædning

Profilfilm

Genforeningsøllet

Koncept og grafisk udtryk på Genforeningsøl

Der var lagt op til en stor fejring af 100-året for Sønderjyllands genforening til Danmark. Corona kom i vejen for det meste. Men ikke for Årøs ølbrygger, der havde udviklet nogle særlige dråber, der krævede et særligt udseende.

Add-Wise og freelancer Thomas Bonde skabte et stærkt udtryk og en god historie, som fandt vej viden om. 

Øllet formodes at være både solgt og drukket… Skål!

 

 

 

DEN HVIDE HEST – SYMBOLET PÅ GENFORENINGEN I 1920

Ideen

 

Illustrationen er designet i prikker, som i forening skaber hesten, den hvide som kongen red over grænsen på i en kunstnerisk fri fortolkning. Prikkerne symboliserer menneskemassen, der samles om en sag. Den giver dynamik og bliver en smuk helhed.
Ideen var, at hesten kunne eksponeres som kunstplakater også og Årø Bryg dermed havde sat en ny standard for øl-etiketter, ligesom de gør på smagen.

Et billede. En region. En helhed. Et fedt udtryk.

Ny etiket og logo

Mikrobryggeri på Danmarks kortet

Aarø Brygs kendetegn for etiketter

Rødt for Danmark og nationalfølelsen.


Aarøs egen genforeningshest med en snert af kunst og kultur.


Eget genforeningslogo, som er tydeligt, men dog enkelt i sit udtryk.

Årø har sin egen Genforeningshistorie. Den fortælles af en lokalkendt på video.
Adgangen er via QR koden.
Genforenings profilfilm med impressioner fra øens atmosfære og kultur. 

Resultatet var markant mere synlighed end ved almindelige øl-lanceringer – også selvom Corona efterfølgende drillede i forhold til andre planlagte aktiviteter.