25261500 mml@add-wise.dk

//case
lindved

mejeri

 

Kernefortælling

Ny grafisk identitet

Hjemmeside

Marketing strategi

Emballage design

Story telling

Lindved Gamle Mejeri producerer egne mejeriprodukter i høj kvalitet – oste af forskellig slags, præmieret smør (almindeligt og udgave med sydesalt) samt kærnemælk. 

Det sker ud fra domicilet i Lindved indrettet i et gammelt produktionsmejeri.

Tidligere blev Lindved Mejeri typisk markedsført integreret med søsterselskabet BT Ost. Med øvelsen skulle skabes en egen identitet og profil.

 

Identiteten er opstået ud fra det gamle håndværk …

Det gamle mejeri

 

Lindved Gamle Mejeri blev vakt til live igen i 2010 efter mange års dvale.

Opgaven for Add-Wise var at lave en strategi for mejeriets identitet og markedsføring.

Opgaven var at få mejeriets kvaliteter og identitet frem via storytelling og visuelt udtryk. Mejeriet producerer nogle af landets bedste oste sammen med nogle passionerede mejerister – oste fremstillet efter klassiske håndværksprincipper og fagviden opbygget over årtier.  

Ny emballage

Smør og kærnemælk som i gamle dage

Farver, skrift, motiver etc. er udvalgt, så BT Ost samt Lindved Mejeri bibeholder deres respektive identitet. Kunderne får associationer til gård, natur, mælk, smør, ost m.v. på den gammeldags facon, når de oplever Lindved mejeris emballager/etiketter.