//case
lindved
mejeri
Kernefortælling
Ny grafisk identitet
Hjemmeside
Marketing strategi
Emballage design


Story telling
Lindved Gamle Mejeri producerer egne mejeriprodukter i høj kvalitet – oste af forskellig slags, præmieret smør (almindeligt og udgave med sydesalt) samt kærnemælk.
Det sker ud fra domicilet i Lindved indrettet i et gammelt produktionsmejeri.
Tidligere blev Lindved Mejeri typisk markedsført integreret med søsterselskabet BT Ost. Med øvelsen skulle skabes en egen identitet og profil.
Identiteten er opstået ud fra det gamle håndværk …
Det gamle mejeri
Lindved Gamle Mejeri blev vakt til live igen i 2010 efter mange års dvale.
Opgaven for Add-Wise var at lave en strategi for mejeriets identitet og markedsføring.
Opgaven var at få mejeriets kvaliteter og identitet frem via storytelling og visuelt udtryk. Mejeriet producerer nogle af landets bedste oste sammen med nogle passionerede mejerister – oste fremstillet efter klassiske håndværksprincipper og fagviden opbygget over årtier.

Ny emballage
Smør og kærnemælk som i gamle dage


