25261500 hej@add-wise.dk

Smarketinghuset Add-Wise fortsætter oprustningen med en målrettet ansættelse af marketingprofiler, der kan styrke husets rolle som udvalgt partner for ambitiøse vækstvirksomheder, som ikke har en fastansat stab af egne marketingmedarbejdere med forskellige specialer.

Mandag den 7. november begyndte Niels Bertelsen fra Kolding som Art Director hos Add-Wise, der netop er rykket til større lokaler i det gamle posthus i Haderslev. Niels Bertelsen har en fortid som Art Director hos blandt andre Ecco, BoConcept og e-handelsvirksomheden Trendhim.

”Vi oplever solid kundetilgang og styrker vores partnerskaber med de kunder, som vælger os som deres partner på strategisk sparring, forretningsudvikling, markedsføring og PR. Niels har erfaring og viden, som supplerer vores idégrundlag godt. Vi lægger nye lag på vores kompetencer og kvalifikationer, som giver flere muligheder og bedre resultater for vores kunder,” siger Add-Wises direktør, Michael Møller.

”Jeg har talt med Michael i et par omgange, fordi jeg har hørt godt om virksomheden. Konceptet om at knytte sig anderledes og tæt til sine kunder er tidssvarende og smart for begge parter. Jeg glæder mig til at skulle arbejde kreativt med mange forskellige brancher og typer kunder fremfor ét brand eller én stor koncern. Det er en fed faglig udfordring i et meget spændende miljø, der er ved at blive skabt i det gamle posthus på Lindedal,” siger den 39-årige Niels Bertelsen.

Han har boet i Kolding nogle år og før det i Flensborg med den ballast at være vokset op i grænselandet ved Kruså. Niels Bertelsens gode tysk-erfaring og sproglige kunnen er en yderligere styrke i ansættelsen, da Add-Wise er specialiseret i salg og markedsføring begge veje hen over grænsen.

Niels’ erfaring supplerer det bestående teams viden og kompetencer super godt. Han kommer med særlig viden og kreativitet i forhold til fashion, lifestyle og e-commerce, som vi – og vores kunder – kan drage stor nytte af. Og han kommer til at drive især en enkelt kunderelation eksklusivt, hvor vi skal bygge et brand og kommerciel strategi helt fra bunden inden for sundheds- og velværesektoren, hvor ejerne har udvalgt Add-Wise til at være deres nære partner til realiseringen af deres store ambitioner – og det er vi selvsagt beærede over,” siger Michael Møller.

Add-Wise er netop rykket ind i nyrenoverede lokaler i Haderslevs gamle posthus for enden af Jomfrustien og Lindedal. Her er et bofællesskab med andre strategisk arbejdende virksomheder inden for rådgivning, design, tekst og marketing, herunder foto og video.