25261500 hej@add-wise.dk

Martin Aadal fra Kolding træder den 1. maj ind som ny marketinghøvding i Add-Wise. Martin kommer fra en stilling som direktør for Skinetworks, en del af Travelheart Family, Danmarks største rejsekoncern, som Martin fortsat vil løse opgaver for.

Med en baggrund som salgs- og marketingdirektør for LEGOLAND Parkerne i Danmark og Tyskland samt som direktør for hotellerne tilknyttet LEGOLAND i Billund, har Martin opbygget solid erfaring med brand- og forretningsudvikling i oplevelsesbranchen. Dertil har han haft bestyrelsesposter i Visit Denmark, Billund Erhverv og flere kommercielle virksomheder.

Privat bor Martin nær Kolding med sin kæreste og en børneflok på 5.

„Jeg ser frem til at blive en del af Michael og Add-Wises stærke koncept. Kombinationen af forretningsudvikling og marketingservices til SMV’er og interesseorganisationer er både unik og værdiskabende. Jeg har mange ideer til at styrke konceptet yderligere i tæt samspil med det dygtige hold i Haderslev. Særligt tiltaler det mig, at vi tænker mere købmandskab end blot kreativ markedsføring,‟ siger Martin Aadal.

Sammen med Michael Møller vil Martin i de kommende uger finpudse strategien for Add-Wise og herefter tage fat på eksekveringen.

„Michael vil fortsat spille en central rolle i Add-Wise med fokus på at opbygge og styrke kunderelationerne og bidrage med krøllede, kreative tanker og ideer – ikke mindst have fokus på det voksende tyske marked, hvor jeg også har en del erfaring. Samtidig har vi både nye kundeemner og spændende forretningsområder i kikkerten, som vi skal udforske,‟ fortæller den nye Add-Wise boss.

Martin er oprindeligt fra Fyn – hvilket man ikke kan undgå at høre – men nu bosat nær Kolding, men har allerede taget „Mojn‟ til sig 🙂

Mojn, Martin – og velkommen til Add-Wise!

 

 

// Tak til Comentum – Mennesker driver verden for godt samarbejde i rekrutteringsforløbet og Simon Anker Østergaard Iversen for foto.