25261500 mml@add-wise.dk

Casen skal skabe særligt koncept for dansk erhvervsliv for mere og klogere samhandel med TysklandIgennem en årrække har Add-Wise og Michael Møller været mange virksomheders sparringspartner eller udførende ressource, når det gælder samhandel med Tyskland. Mange års operationel erfaring, også som topleder i flere tyske virksomheder og mange års samhandel samt sublim forståelse for sprog og kultur, giver sønderjyden og Add-Wise ejeren de allerbedste forudsætninger for at hjælpe danske virksomheder til mere succes syd for grænsen i forskellige konstellationer.Nu vil Add-Wise rådgiveren konceptualisere de hidtidige bestræbelser i et nyt koncept, som skal styrke positionen og organisationen yderligere.

Lead the Talent for Add-wise 2022

Til at udarbejde grundlaget for en god forretningsmodel for alle aktører er Add-Wise blevet del af talentprogrammet ”Lead the Talent”, hvor seks højtuddannede specialister med udspring i forretningsideen og i tæt dialog med mulige kundeemner finder frem til, hvad der kan være en endelig formel at gå i markedet med.De seks dygtige unge mennesker kommer fra ”Lead the Talent” programmet, som skal skaffe meningsfuld beskæftigelse til de dygtige mennesker som et naturligt skridt i deres bestræbelser på at finde den helt rigtige hylde i dansk erhvervsliv.”Vi er stolte over at være blevet udvalgt som virksomhed til Lead the Talent programmet og er sikre på, at vores sparring med og input fra talentfulde unge vil kunne resultere i et endnu bedre tilbud til de danske virksomheder om at varetager deres salg og marketing-indsats i Tyskland, som alt for mange slet ikke er rustet til eller gør håbløst forkert med dårlige salgsresultater til følge”, siger Michael Møller.

Lead the Talent teamet er:

Marcus Guldbrandsen
Per Jensen
Tina Munk
Daniel Damsgaard
Sofie Schmidt
Christian Kraemer

Projektet er sat til at vare 12 uger og vil forventeligt resultere i en drejebog for danske SMV’eres udrulning af salg/marketingindsatsen – og for den sags skyld tyske virksomheder, som vil lykkes bedre i Danmark – samt en model for etablering af et decideret dansk/tysk handelshus i Tyskland.”Kerneydelsen bliver et værdiskabende salg/marketing koncept og set-up, hvor man løser salgsopgaven for virksomheden fremfor at have en egen salgsstab af en eller flere person eller som supplement til denne, fordi vi samler et hold af specialister og virksomhederne deler kompetencerne”, forklarer projektleder Anne Kirstine Skytt, der på tæt hold følger projektgruppens intensive og målrettede arbejde.Kunne din virksomhed have brug for vejledning eller indsigt i det tyske marked, hører vi meget gerne fra dig: kontakt ak@add-wise.dk